Kiadás dátuma : 2019. November 5.


A Volvo Cars erős októberi értékesítésről számolt be, az idei 10. hónap eladásai 13,9%-kal haladták meg a tavaly októberi eredményeket. 

A vállalat 60 959 autót adott el, és a növekedés a vállalat mindhárom régiójában – az EMEA, az amerikai és az ázsiai – teljesült. A kétszámjegyű októberi növekedés mögött a márka több nemzetközi díjat is elnyert XC60-as modellje állt, melyet az XC40 és az XC90 követ, és a legújabb modellek, a V60-as és az USA-ban gyártott S60-as modellek is hozzájárultak a növekedéshez.

Az első 10 hónapban a Volvo 568 663 autót értékesített, ez 8,1%-kal haladja meg a tavalyi számokat. 

A kínai régióban októberben 14 039 új Volvo talált gazdára, ezzel 26,7%-kal haladták meg a tavalyi statisztikákat. A siker mögött főleg a helyi gyártású XC60-as és S90 modellek állnak. Az első 10 hónap eladásai pedig elérték a 123 551 darabot, ami 15,2%-kal magasabb a tavalyi eredménynél.

Az amerikai régióban 8 807 autót értékesítettek októberben, ez 20,2%-kal magasabb a tavalyi számoknál. A legnépszerűbb modell az XC90 volt, melyet az XC60 és a helyben gyártott S60 követett. A január-október közötti időben 86 239 Volvót helyeztek forgalomba, ez 6,1%-kal haladja meg a tavalyi számokat.

Az EMEA régióban az elmúlt hónapban 29 510 autót adtak el a márkakereskedők, ez 9,7%-kal

erősebb hónapot eredményezett a tavaly októberhez képest. A z XC40 lett a hónap legnépszerűbb modellje, de az XC60 és a V60 iránt is nagy volt a kereslet.

Idén október végéig 277 120 Volvo személygépkocsi talált gazdára, ez 6,4%-kal több a tavalyi eredményeknél.


2019. októberében a legnépszerűbb modell az XC60 volt 18 198 darab értékesítéssel (2018: 15 824), ezt az XC40-es modell követi 13 450 darabbal (2018: 9 568), harmadik helyen pedig az XC90-es modell végzett 8 180 darabos eredménnyel(2018: 7 296).


Partnereink